måndag 31 januari 2011

Fortfarande tung i benen efter söndagens gymsession. Vågade mig på att testa fria vikter, det gick bra. Förutom att jag är lite osäker på en del marklyft jag vill göra, får se om jag vågar fråga nån av dom lokala gymbiffarna om hjälp.

Idag var det självstudier och ingen lektion. Kommande två veckorna är ämnade att lära oss UDK på egen hand så blir bara 2 föreläsningar i veckan ett tag framöver. Blir lätt lite för lökigt med så få skoldagar, men ska försöka undvika det. Blir lättare när man har gymmet att peppa över också.

Hur som helst, istället för att lära mig UDK idag har jag suttit typ hela dagen och börjat mecka med en nya animation. Tänkte vara med på The Weekly Challenge borta på pixeljoint, är ett schysst tema den här veckan: http://www.pixeljoint.com/2011/01/31/3374/Pixel_Art_Challenge-_IRL_RPS.htm

Har kommit upp i 86 frames (!) redan, och då har jag knappt kommit till the good stuff. Vi får se vad det slutar på.
Här är en liten preview. Får se om jag slänger upp WIP's eller om jag väntar tills jag är helt klar med att visa skiten. Vi får se.



Kanske inte ser mycket ut för världen, men jag utlovar amazing animation och en massa gore. Kommer bli fett.

Nu, sova. Imorgon, föreläsning och gym. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar