onsdag 2 februari 2011

Gick och la mig 20.00 igår. Måste vara första gången det har hänt på minst 10 år. Galet. Kändes fint att vakna klockan 05.00 på morgonen dock, mörkt och gött.

Sitter och nöter UDK och pixelanimering. Kommer slänga upp hela animationen när den är klar, är uppe 110 frames nu. Jag kommer förmodligen inte hinna trycka in allt jag egentligen vill, men jag ska göra så gott det går. Förhoppningsvis kommer det bli rätt episkt hur som helst.

Fick betyg på min zbrushmodell här om dagen, godkänt in the fucking hooouse! Känns gött, var lite orolig att jag skulle bli failad för att en massa grejer spårade ur för mig. Men det gick vägen, wohoo! Nu kan jag fokusera på allt annat skit istället.

Så, ja, ingen grafisk uppdatering idag. Kommer sitta och leka i UDK mycket framöver (om jag inte spårar ur med animeringen dvs) så jag tänkte slänga upp lite bilder ifrån det så ni hänger med på vad jag snackar om.

Nu blir det film och sova, sen tidigt gympass innan skolan imorgon. Preeeess! Hejrååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar