söndag 23 januari 2011

Lökkväll med Tove, Björn och Jonathan i fredags. Pizza och film, jävligt gött. Lördag blev det superfest med CGA. Hade episk förfest med mig själv, 16 bärs, en flaska bacardi och Intel Extreme Masters. Var jävligt kul, även om det spårade lite. Legat helt utslagen mer eller mindre hela söndagen. Känner spontant att det får dröja några veckor innan jag ger mig ut igen, känns så jävla ovärt att riskera att tappa en hel extra dag där man ligger bakfull när man hade kunnat pressat istället.

Hann göra en liten animation framåt kvällen i alla fall till min och Vilyas level:



Vilya som gjort spriten, jag har animerat.

Nu blir det lite Kitchen Nightmares och sova. Ska sitta och jobba ihop med Vilya efter lektionen, lär bli lite mer animationer och annat gött då. Hörs, heeeej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar