lördag 15 januari 2011

Bestämde mig för att vara klar med 2Duppgiften idag. Hade lätt kunna bränna ännu mer timmar på bilden, men kände att det fick vara nog. Vill fokusera mer på 3Dn och animerandet, känner att det är det jag vill bli bra på.
I alla fall, som utlovat kommer lite step by step här. Hoppas det smakar!







Jag föredrar egentligen färgerna i den näst sista, men jag försökte mig på att få det hela lite mer "realistiskt" när det kom till ljuset etc. Tycker det blev helt ok i slutet, hoppas på att lärarna tycker likadant.

Utöver detta har det blivit lite lek i zbrush. Slåss fortfarande med att hitta tekniker som känns rätt, men det kommer!



Blev väckt av hungriga och leksugna katter vid 10 imorse, så det blev inte så jävla mycket sömn. Så nu jävlar, ska jag köra hårt! Hörs imorgon, hare gööött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar