lördag 29 januari 2011

Jävla böggymmet stängde 15.00, kom dit en kvart innan och då var det ju bara att vandra hem igen. Blir att köra imorgon istället. Har hittat (fått av Aydin) ett träningsupplägg som verkar nice, fria vikter och massa ös. Pepp.

I alla fall. Har suttit 3 senaste dagarna och gjort en animation. Anledningen till att jag började göra den var pga av det här:



Charlie är tvättbjörn-koalahybriden jag la upp en animation av här om dagen. Iom att Jerry dissade honom var jag givetvis tvungen att motbevisa honom och visa att Charlie hade spöat skiten ur alla i en fight. Här är resultatet:



Charlie, wins!

Nu ska jag skriva rapport till leveldesignkursen. Kanske börja på en ny animation, känns lite tomt nu när jag är klar med den här. Vi får se. Hur som helst, vi hörs. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar