onsdag 19 januari 2011

Har suttit med Vilya idag och designat hela vår level. Vi byggde även upp hela skiten med stödgrafik i Knytt ediotorn, så nu är det bara göra grafik och byta ut allt vi lagt in. Kommer bli rätt schysst i slutet tror jag!

Tove var hemma idag, händer inte så jävla ofta numera, så passade på att löka med henne i soffan mer eller mindre resten av dagen. Vi spanade in nya TV11, jävlar vilken kanal alltså. Bra filmer och superrisiga reality shows hela dagarna. Fan svårt att slita sig, speciellt när man glor ihop med Slanbruden!

I alla fall, ingen fet update idag graphic wise. Har gjort lite fler tiles också, men inget major som känns roligt att visa. Ni får nöja er med min super mole people sprite!



Formen på spriten får mig oundvikligen att tänka på en blogg som jag tänkte rekommendera. Det är min lillebror som har ett litet weight lose project han skriver om, plus att han varje dag ritar en kuk i paint. Dödlig kombo, dra in på oxenn.blogspot.com och kika.

Imorgon, ny 3Dkurs. Realtids 3D, vad fan nu det innebär. Men jag är pepp! Nu, sova. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar