onsdag 9 februari 2011

Har ingenting redigt att uppdatera med egentligen, har tagit det relativt lugnt efter rycket med senaste animationen. Den ligger förövrigt på första sidan på http://www.pixeljoint.com/ under Weekly Showcase, bra skit! Har lite nya planer på nästa animation, men vi får se när jag får tid över att göra den.

Just nu är det fokus på UDK. Har kollat igenom en drös tutorial-videos och har lärt mig tillräckligt för att börja bygga på egen hand. Tänka sätta igång på riktigt imorgon, har bara byggt en liten testbana än så länge. Kommer förmodligen uppdatera med WIP så ni får se min superbana växa fram. Kommer säkert bli feeeett.

Utöver det så går det bra. Träningen rullar på, 3 dagar i veckan är det fullt ös. Har levlat på bra, orkar lyfta tyngre skit för varje pass och har gått upp över 5 kg. Vägde in på 61 kilo första passet. Låg på 66, nästan 67 idag. Har aldrig vägt så mycket i hela mitt liv.
För att demonstrera min målmedvetenhet med hela det här projektet kan jag även meddela att jag åt 2(!) bananer efter träningen idag. Jag har nog inte ätit banan på säkert 20 år. Det var det vidrigaste jag visste när jag var liten och har undvikit det sen dess. Idag var det dags dock! Det smakade rätt gott faktiskt. Hade fortfarande rätt svårt med konsistensen, men det var inte lika illa som jag minns det. Så, mer bananer lär det bli.

Nu blir det fanimig sova. Imorgon blir det skola. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar