måndag 14 februari 2011

Blev klar med min level här om dagen. Har inte så mycket mer att vissa sen sist jag la upp bilder, jag har fixat massa små detaljer, vatten, lagt in vapen och stöd för botar. Tog en ingame pic för att vissa the epic battle jag och botarna hade:



Heeeell yeeeiih!

The challenge borta på pixeljoint är slut också, och jag kirrade första platsen. Sweet! Kommer få välja tema för nästa veckas challenge, ska tänka ihop något amazing tills dess.

På tal om annat, jag och Jerry (programmerare i Trashtalk för den outbildade) snackade om att göra ett shining-foce inspirerat spel för några månader sen. Eller snackade och snackade. Nån av oss skrev "Fan shining force är bra skit!" varpå den andre svarade "Ja, vi borde göra ett shining-force spel!". I alla fall, jag slängde ihop en liten mock-up idag. Det här är vad som hade hänt om shining-force och manowar hade fått ett barn ihop. Joey Demaio är bassist i manowar för er som inte har koll, the master of basrunk.



Metal-force! Kanske blir något mysigt hobbyprojekt av det om vi får lite tid över nångång. Vi får se. Känner ju att det förmodligen hade blivit världens bästa spel.

Utöver det har det varit gympress som vanligt. 67,6 kilo vägde jag in på idag. Preeeess!

Menmen, nu är jag trött. Har egentligen varit trött enda sen jag kom hem från gymjävlet, men fastnat med massa skit hela tiden. Så nu, ska jag äta en tallrik soppa, sen sova somfan. Vi hörs, hejråååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar