måndag 21 februari 2011

Är ett år sen jag startade min blogg nu. Har postat 150 inlägg, vilket får anses som klart godkänt i mina ögon. Förhoppnigsvis blir det lika många inlägg kommande året med massa bra grafisk skit!
Är jävligt svårt att se nån slags utveckling på den grafiska fronten om man börjar gräva i äldre inlägg. Det beror inte på att jag inte blivit bättre, utan mer att jag sysslat med så jävla mycket olika saker. Som jag nämde i något inlägg för ett tag sen är det kanske inte optimalt att ha allt för stor bredd när det kommer till grafik. Känner dock att det varit jävligt bra och nyttigt att testa på så mycket som jag gjort så man fått en lite klarare bild av vad man vill fokusera på. Sen tror jag så jävla stenhårt på mig själv så jag ser det inte som en omöjlighet att bli bra på massa grejer. Onion Knight for the win!


(Klicka på bilden för full size!)

Har fortsatt leka med Shining Metal/Metal Force, det börjar arta sig! Jerry har till och med börjat programmera lite (!) så det kanske blir något av skiten ändå! Den som lever får se.

Nu ska jag sova. Tänkte dra en tidig säng, men det gick åt helvete. Nåväl. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar