onsdag 23 februari 2011

Ok, lite uppdatering om vad som händer.

Först, kirrade en subscription på http://www.thegnomonworkshop.com/ ihop med Aydin (polare på ön). Är en sida frickin packed med videotutorials från folk inom diverse brancher, typ spelindustrin, cg animation/3d, film, etcetc. Finns hur mycket som helst, finns till och med tutorials för tatuerare. Det är alltså industristandard på allt, riktigt jävla bra skit med andra ord. Kostar 3000 spänn för ett års tillgång till allt, hittils har det varit värt som fan.
Blev tipsade av vår superlärare Leo om skiten och han om nån har koll. Så det känns fett, ett steg närmare att bli super amazing artist.

Har lite andra good news också.



Could it be... Over frickn' Kill!?
Jajamensan! Vi har egentligen 4 veckor kvar innan den officella kursen för vårt GGA-spel drar igång. Men vår lärare i level design har sagt åt oss som har en grupp och ett projekt på gång att arbeta med det istället för andra uppgifter. Så, även om det är jävligt lökigt gjort av honom så är det bra somfan. Blir det äntligen att komma igång med Overkill igen nu efter ett par månaders frånvaro. Var nog nångång före jul jag arbetade med det sist. Så nu jävlar!

Gymfronten. Jag väger nästan (69~) 70 kilo. Med andra ord har jag optimala vikten för om jag skulle vilja köra light weight i UFC! HELLYEAH!
Satsar på att ta mig upp till 75, sen får vi se vad som händer.

Men nuuuu, blire sova tror jag. 3Dlektion imorgon, bra skit. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar