fredag 21 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 35-36

Kuuuuuuuuuuk.

Mitt internet har spårat ur totalt. Fattar inte hur en internetuppkoppling kan fungera så pass dåligt som min gör, är fan helt sinnesjukt.

Ingen update igår, dels för att mitt internet kukade ur och för att jag hade lite recharge time igår med top model och Tove. Har jobbat mer eller mindre konstant senaste 20 veckorna (Med Planet Eater och Gods of Steel) och känner att det börjar ta ut sin rätt. Kommer bli förjävla gött med sommarlov och ta det någorlunda lugnt ett tag innan allvaret i 2:an drar igång. Kommer dock fortsätta pressa project awesome under sommaren, med anatomi och skit återigen. Läser även en sommarkurs (Animation i Flash) men det borde inte bli allt för körigt.

En animation idag, men har gjort massa annat skit också. Förberett inför massa animationer jag ska knåpa ihop imorgon. Vi ska pressa kontor nu i helgen så kommer nog bli rätt rediga updates kommande dagarna.



Ska försöka skärpa till mig nu inför slutspurten och ge järnet så att vi kan leverera en awesome slutprodukt.

Nu blir det sov så jag orkar pressa imorgon. Haregött, pöözzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar