onsdag 12 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 27

Tjaaa!

Fick min kylplatta idag, fuck yeah. Mitt internet är ju dock försenat så jag kommer inte hinna få det under tiden jag bor här. Bra jobbat, rövspöken. Men nu kan jag pressa starcraft under sommaren utan att vara rädd för överhettning dock, awesome stuff!

Bara en animation idag, har suttit och pillat och gjort om alla animationer vi har so far till spritesheets med Vilya. Dessutom så kom en brud förbi som brukar hänga här. Jag tror hon är uteliggare, hon både luktar och ser ut som en. Jag brukar bjuda in henne på lite mat och skit, samtidigt som vi glor på nån nice serie. Jag är en schysst person liksom, man måste vara snäll mot dom som har det sämre ställt och ser ut som skit.



Vi ska visa upp första spelbara versionen av vårt spel typ på fredag. Taggad som faaan! Bara fortsätta pressa på, vi har fortfarande massor kvar att göra och inte jättemycket tid kvar!

Nu jävlar, har precis ställt mig och gjort en kycklingryta så här klockan 03:00 på natten. Ska käka och glo på Millennium, världens kanske bästa serie. Blev sugen att se den efter att jag tipsat Malin (awesome brud från min klass) om den. Sist jag såg den var första året i gymnasiet, the most fucked up time in my life. Fucked up på ett jävligt dåligt sätt. Den här seriens awesomness, plus några jävligt awesome personer, var det som fick mig att hålla igång typ.
Såg dom två första avsnitten igår och serien är precis lika bra som jag minns den. Det är typ som 67 stycken 45minuters avsnitt av Seven. Jävligt mörkt, jävligt svårt och jävligt djupt. Jävligt awesome med andra ord.

Nej, nu har jag promotat nog för ikväll. Nu blire mat och sova, imorgon blir det press och mer kontor. Vi hörs faaags, hejrååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar