tisdag 18 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 33

Yo niggahs!

Ingen animation idag, jag har fixat ett par brutna ben på en av varganimationerna och dessutom gjort klart dom allra sista (tror jag) animationsskisserna. Efter att dom skisserna blivit riktigt animationer är det mer eller mindre bara effekter och touchups kvar.
Vilya har varit bortrest och sjuk och jag har haft rätt dåligt workflow senaste dagarna så det känns som vi ligger lite efter. Men jag vet inte, det är typ 2 och en halv vecka kvar, det BORDE inte vara några problem. Vilya kommer hem imorgon och då ska vi hårdpressa på kontoret varje dag. Så det kommer nog gå bra.

Känns lite tomt att inte ha något att visa. Ska skärpa mig imorgon. Även fast det kommer bli lite pressat med tid då onsdagar har blivit min och C-F's officella cinema day, vi ska dra på Prince of Persia. Efter det ska jag hämta Vilya vid båten, så vi får se. Med min fuckade dygnsrytm lär jag väl vakna typ när bion börjar. Vi får seee!

Nu blir det sova och Millennium! Hare gööött, hejråå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar