söndag 9 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 24

Yo brunkers!

Bara en animation idag. Det beror inte på att jag varit bakis efter ett jävla awesome härj igår. Det beror på att Vilya drog till Nederländerna idag och jag fick låna hennes TV. Har legat 8 timmar mer eller mindre i streck och lirat Devil may Cry 3. That game, is frickin, amazing. Lätt ett av mina all time favorite games, tillsammans med Secret of Mana och Silent Hill 2.

Eftersom jag är som jag är kommer jag inte sluta spela förens jag klarat av alla svårighetsgrader. Tror det finns 5 stycken. Vet inte hur många av er som lirat Devil may Cry 1 och 3 på "Dante must Die"-svårighetsgraden men, ja. Det kommer ta ett tag innan jag är färdig kan jag säga ;D

I alla fall, dagens skit:



Kan ju säga att jag aldrig animerat vargar/hundar/whatever förut, men tyckte det blev helt ok ändå. Finns en del grejer som kan göras bättre, men det sparar jag till sen.

Nu blir det mer Devil may Cry 3 och sova för min del. Kontoret imorgon. Hejrå, pööözz!

1 kommentar: