tisdag 4 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 19

Yo fuuuckers!

Jag och Tove har feting lägenheten på G inför nästa läsår. Vill inge get my hopes up too much för det är inte hundra att vi får den än, men den är fucking amazing. 68 kvm, 5500:-/månaden, helårs och 2 katter ingår! Är en dude som ska flytta till Kanda ett år och ska hyra ut sin lägenhet här. Vi ska dra och kolla på den på lördag, så jävla peeeepp!

Testade lira lite starcraft idag med mitt runkinternet. Det gick hyffsat ändå. Laggade jävligt mycket, men jag är så pro så jag vann ändå. Ska kanske testa en gång till innan jag ska sova, vi får se. I alla fall, dagens skit:





Sista bilden är concept art till minibossen vi planerar att ha med i spelet. Han har tyvärr lägst priority just nu eftersom vi har så pressat med tid, så vi satsar på att få klart allting annat innan vi börjar på honom. Det är lite synd för jag tyckte konceptet blev så jävla badass ;D

Menmen, nu blir det kanske lite starcraft sen sova. Vi får seee. VIHÖRSLOLHEJRÅ!

1 kommentar:

  1. Nice! Då kommer jag och lånar den, så att jag kan använda den för att knulla luder i skitan

    SvaraRadera