lördag 8 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 22-(23)

Tja.
Mitt itnernet knullade ur helt och hållet igår så jag kunde inte uppdatera. Kör nu istället.
Jag och Tove var och kollade på lägenheten nyss. Oh, my, fuckin, shide. Den är så jävla bra. Killen som bodde där var cool som fan också, konststuderande från Borlänge! Jag tror vi gjorde ett schysst intryck och vi skulle höras igen om någon dag. Hoooopppas vi får skiteeen! Peeeeepp!

Gårdagens shide:




The frost giant är lite ryckig, ska fixa det senare. Blir ingen update idag då jag tänker bli redlöst full istället, så alla mina trogna läsare (som förmodligen inte finns) får vänta tills imorgon för att få se mer awesome animation shiiide!

Nu jävlar, snart kommer brunkbruden hit och då blir det fest som fan. Vi har köpt så jävla mycket skit på bolaget, kommer sluta så jävla illa ;D
Hörs imorgon, lolbrunk hejrå

2 kommentarer:

  1. Jag läser din skit hela tiden, du är antagligen den ända i världen som har en intressant blogg. Good times GOBAAAA JOKE RITE! ///Robert

    SvaraRadera
  2. Haha jag med! // TraLLaPaLLa

    SvaraRadera