måndag 17 maj 2010

Project Awesome GGA edition - Day 32

Faaags!

Fan, har pressat lite cs senaste dagarna. Har känts gött som fan, var ett tag sen sist. För er som inte vet så har jag lirat cs (1.0-1.6, source blev ju aldrig någon hit direkt) i ungefär 8 år regelbundet. Även om jag inte lirar lika mycket idag som förut (dels pga skolan, men mest pga mitt kukiga internet) så har jag fortfarande stenkoll på proffsscenen och följer alla stora events.

Med 8 års dagligt lir på nacken tycker man ju att jag borde vara proffs själv, vilket jag absolut inte skulle ha något emot. Men det räcker ju inte bara med att man själv pressar och har motivation så det räcker och blir över. Man måste ju hitta 4 andra rövar som är lika taggad, något som i princip är omöjligt. Att man dessutom måste klicka socialt för att orka hålla ihop tills man kan knulla skiten ur alla andra gör det hela ännu svårare.

Men ja, hade jag fått chansen att pressa seriöst igen med 4 andra bögar hade jag lätt tagit den. Hade jag dessutom fått spela med folk som verkligen gått in för det lovar jag att vi blivit ett av dom bättre lagen i världen. Finns inget som heter talang, specielt inte inom cs. Den som pressar mest, vinner mest.

Nog skit/nostalgisnack. Dagens animation. Har suttit och pillat med den här som fan för att få det att se rätt ut. Är alltid en utmaning när man ska animera en rörelse man inte riktigt har koll på, men tyckte det blev rätt schysst i slutändan ändå.



Nu ska jag göra lite fler skisser till minibossen, sen blir det sova. Vi hörs, gg godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar