söndag 14 mars 2010

Project Awesome

Idag bestämde jag mig för att dra igång något som jag vill kalla för "Project Awesome". Project Awesome går helt enkelt ut på att jag ska bli awesome. Detta genom att MINST 2 timmar om dagen (förutom lördagar ;D) göra någon form av art study. Det kan vara allt från anatomistudier, färg, form, landkskap. Allt. Resultatet slängs upp här för allmän beskådning.

Project Awesome kommer till en början pågå i en månad. Missar jag att få något gjort någon av dessa 30 dagar är jag ett jävla slan och bör skjutas. Om jag inte har en jävligt bra anledning då såklart.

Så, ja. Project Awesome är igång. Här är dagens dos.





Vill också påpeka att jag är riktigt kass på allt vad photoshop och realism/anatomi heter. Vilket är en jävligt stor anledning till att jag gör det här. Så förhoppningsvis kommer både ni och jag kunna se hur jag utvecklas från dag till dag. SHIT IS OOON!

Nu blire sova. Puss och kram jävla slan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar