onsdag 31 mars 2010

Project Awesome - Day 18

Såg Paranormal Activity med Noffan nyss. Blev faktiskt positivt överraskad, då jag hört att filmen ska vara så jävla dålig. Tyckte det var schysst build up i filmen, tyckte sovrumsscenerna var rätt genialiska och det blev verkligen "vad vi än gör så är det kört"-känsla mot slutet. Filmen var ju absolut inte så läskig som många sagt, men det var ju redan väntat. Det absoluta slutet tyckte jag var riktigt kasst också, blev lite överdrivet när hela filmen varit så jävla smal och subtil fram tills då. Menmen, schysst rulle faaaan!

Dagens dos!








Mest koncept till spelet, som går under projektnamnet "Gods of Steel" vilket jag också kommer kalla det from here on. Första utkasten till dom faktiska spritsen som kommer användas ingame. Så jävla peeeepp, blir awesome!

Oj, just det! Lirade LoL (League of Legends) idag! Spelet var snorsnyggt i mina ögon, fan most aesthetically pleasing game in ages. Hade nått fittigt problem halvvägs in i matchen dock så jag fick enorma fryslagg och blev kallad "stupid noob" och tillsagd att "remove the game and go practice". I alla fall, spelet var fan riktigt kul. Länge sen jag kände ett sug efter att lira ett spel(starcraft 2 gills inte :C), men tror LoL kan väcka suget till liv igen. Olämpligt nog, då jag kommer ha full fokus på GGA massa veckor framöver. Menmen, man ska väl itne jobba ihjäl sig. En match här eller där skadar inte ;D

Neeee, nu blire sov. Vi hörs, pusshej slaaaan!

1 kommentar: