måndag 29 mars 2010

Project Awesome - Day 16

Dag sextooon!
Upptäckte att jag kommer vara klar med mina 30 dagar av Project Awesome en dag innan min födelsdag. Då jävlar blire fest!
När dom 30 dagarna är slut betyder det int att jag kommer sluta med Project Awesome. Jag satte bara en månad som testperiod såe jag skulle ha ett fast mål att sträva efter. Förhoppningsvis kommer jag fortsätta bli awesome även när den här första månaden har passerat!

Dagens dos!







Rune Priest konceptet är gjort helt från huvudet, vilket jag faktiskt är jävligt stolt över. Speciellt med tanke på att jag ALDRIG kunnat rita brudar i hela mitt liv. 2 veckors mindre anatomistudier och jag kan faktiskt göra något hyffsat från huvudet. Tänk er 2 veckor till av samma skit! Awesome!

Såg på tal om ingenting, såg Riki-Oh idag (http://www.imdb.com/title/tt0102293/). Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig mer behöver se någon annan film då jag idag såg den bästa filmen som förmodligen någonsin skapats. Ska introducera den i lökkollektivet i Björns källare när jag kommer tillbaka till Visby. Så jävla bra skit.

Nu blire nog lite sömn. Vi hörs, hej!

1 kommentar: