måndag 15 mars 2010

Project Awesome - Day 2

Dagens dos av Project Awesome. Återigen anatomi och färg/form eftersom det är det jag är allra sämst på. Arbetssättet för dagen har varit att först arbeta efter en referens, få det så likt som möjligt, sen försöka göra om det hela utan referensen. Bruden var fan inte att leka med ;(
Betydligt mer än två timmar idag dessutom, men det är mest för att jag är så kass.










Vilya och Jonathan är förövrigt också delaktiga i project Awesome. Vi kommer bli the most awesome artists Gotland ever saaaw!

Nu blire att löka och lyssna på Sean Plott's amazing starcraft stream. Puss och kram jävla slan!

4 kommentarer:

  1. This just in: Project Awesome is AWESOME!

    SvaraRadera
  2. Efter att jag tittat på dina bilder har jag bestämt mig för att bli grafiker. /Feathery H

    SvaraRadera
  3. Tappade sallad i yoghurten ;/

    SvaraRadera