tisdag 30 mars 2010

Project Awesome - Day 17

Såg Avatar idag. Förstod som väntat inte alls the incredible hype som filmen har genererat. Anatar att man måste sett skiten i 3D för att bli helt amazed. Helt ok underhållningsvärde, men inte mer. Såg ju iofs Riki-Oh igår, så allt jag ser from here on kommer vara dåligt som sagt.

I alla fall, dagens skit. Lite mer karaktärer till awesome game och jag är klar med min enviroment till concept art-kursen, äntligen. Den blev så jävla dålig, men det får gå ändå.







Kommer nog från och med nu, eller i början av nästa vecka, bara bli skit från vårt spelprojekt. Vi kollade lite på hur mycket vi hade att göra, rent grafiskt, och vi kom överens om att vi fick kapa en del grejer tills vidare för att hinna med allt och inte dö av stress på kupen. Jag är fortfarande optimistisk och tror vi kan trycka in allt vi ville ha från början, men vi får se hur det blir. Det kommer hur som helst bli riktigt jävla awesome i vilket fall som helst.

Jag ska försöka hålla uppe mina studier för jag inser hur viktiga dom är för mig, men kommer förmodligen sänka the minimum till 1 timme. Har jag tid kommer jag givetvis lägga mer, men känner att tid är något det inte kommer finnas gott om närmaste 9 veckorna ;D

Nu blire livestream med Sean Plott och massa Starcraft! Just det, på tal om starcraft. Om någon råkar ha en Starcraft 2 betakey som ligger och skräpar, plz gief. Inte för att jag kommer kunna använda den så jävla mycket, men en eller två matcher kan man ju lätt trycka in ;D Jag är så jävla sugen, sitter och lyssnar på starcraft 2 analyser hela dagarna medans jag arbetar. Jag kommer fan hamna i platinum league direkt efter som jag gjort så mycket theory-craft! Måste ju ge Jochen lite motstånd där uppe i toppen!

Nej, starcraft-stream vare. Gonatt, pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar