tisdag 9 mars 2010

Gargolyes, Angels of Darkness!

Klockan är 06.00 och jag är fitt-trött. Tvättandet har hållt mig vaken. Tänkte egentligen krypa till sängs för länge sen, men torkrummlarjävlen tog ju ett halvt år på sig att bli klar. Meeen men. Jag satt och jobbade på bossen till Planet Eater och fick lite gjort. Behold!




Har ett par animationer kvar för den här sötnosen, sen är det inte så mycket mer vi ska göra på spelet faktiskt. Tre veckor kvar, sen jävlar smällere!

Har också en del concept art till team Trash Talks (best team ever förövrigt) debutspel som kommer bli frickin' amazing. Ska keep the lid on ett par veckor till som sagt, för att ingen ska nalla våran awesome idé ;D Men ja, så även om jag inte laddar upp saker här var och varannan dag betyder inte det att jag slackar. Kommer med en fet update sen när vi börjat jobba på nästa spel på riktig. It's gonna be epic, so stay tuned!


Nu blire fan sova. Puss och kram, jävla slan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar