tisdag 23 mars 2010

Project Awesome - Day 10

Ok. Var helt slut efter redovisningen idag. Sov typ 4 timmar natten innan också för vi började så tidigt och min dygnsrytm är rätt fucked. Så efter skolan det blev lite pizza och lökande hos Björn med Cliffhanger och Indiana Jones.

Så i alla fall, har inte fått mycket gjort idag. Har skrivit lite mer på rapporten, gjort en småhastig mockup till våran GGA-arkadmaskin och skissat på lite andra smågrejer. Har mest suttit och försökt hålla mig vaken då färjan går 07.05 och känns inte direkt värt att sova. Är jag astrött kommer jag bara sova hela resan hem, vilket är redigt gött.

Slänger upp det som blev gjort i alla fall, så får jag skärpa mig imorgon med en fett update med studies!





Nu blire att göra iordning det sista för resan hem, sen jävlar blire sov på färjan/bussen. Tackpusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar