onsdag 6 oktober 2010

Stensomnade tidigt igår efter att sovit lite natten innan och hamnat i dödens matkoma tack vare min superkycklingpestoröra. Hann med en del anatomi innan jag däckade dock.




Det är fan sjukt vad man tappar, i alla fall jag, när man inte legat i på ett tag. Kände att jag hade rätt bra koll efter jag gjort mitt project awesome, men man måste fan köra hela tiden för att det ska sitta kvar. Bara nöta med andra ord.

Har dragit igång en liten "daily sketch group" med Vilya, Lina och Jonathan förövrigt. Vi pressar sånt man behöver träna på 1 timme (mer om man vill såklart) varje dag. Typ anatomi, komposition, perspektiv, färg etc. Sen snackar vi efteråt och ger kritik på sakerna vi gjort. Får se hur länge folk orkar hålla på, jag är pepp i varje fall!

Nu ska jag klä på mig, dra till donken för lunch med Vilya och j0nt3, sen ska vi prototypa vårt amazing brädspel! HEJRÅÅÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar