fredag 15 oktober 2010

Fan glömt att uppdatera på ett tag nu. Var på GAMElan idag och vann cs-turneringen med mina homies Jochen, Aydin, Aslan och random dude (random dude var någon etta vi tog in i sista minuten för att få ihop ett lag). Jävla bra skit, det var kul som fan. Vann en godispåse och fick äran att skriva in oss i the infamous book of winners. Jochen den jäveln gick och vann sc2turneringen också, vilket var lite mer prestige än cs (var bara vi och ett till lag, BO1). Så imorgon blir det att fira på rindi med absintshots så det står härliga till! Kommer bli asbra.



Karaktär 3, the Deranged Jester. Ska ta en finare bild när unwrapen på hans ben inte är cp. Kameravinkeln i the final game kommer vara något åt det här hållet, så det är inte helt åt helvete.

Vill också påpeka att ingen av karaktärerna jag gör nu är någon form av final art. Allting kan ändras, jag gör det mest för att träna och lära mig skit. Jag gillar några av designerna rätt mycket, men har absolut inget problem med att kill my darlings. Eller pimp up my darlings för den delen. Bara så ni vet.

Nu blire Ultimate Fighter, sen sova, sen supa. Matt Serra, komigennuråååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar