torsdag 7 oktober 2010

Klarade av God of War 3 idag. Bra skit, även om slutet var lite sådär. Själva tanken bakom slutet var bra, det utfördes inte så jävla väl bara. Det blir i alla fall till att inhandla något nytt skit att lira. Har mina ögon på Demon's Souls (http://www.gamespot.com/ps3/rpg/demonssoul/review.html?om_act=convert&om_clk=gssummary&tag=summary%3Bread-review) då det i princip verkar vara skräddarsytt åt mig. Skitsvårt, dark gritty medeivel setting och ascoola monster. Mmmmm!

Har blivit redigt med press idag. Redigt med press har gjort att jag gjort klart karaktären jag började på igår. Kanske inte känns som jättemycket, men jag har inte världens bästa work flow i 3D än så länge. Men bara fortsätta tills det sitter!




Grave Digger i full 3D. Awesome.

Nu, Ultimate Fighter! HEJRÅÅÅ!

1 kommentar:

  1. Fixar du Demon's souls så gör jag det, då är de bara nöta igenom skiten co-op

    SvaraRadera