fredag 23 april 2010

Project Awesome GGA edition - Day 8

Yo fuckaaash!

Kommer faila lite idag och inte ladda upp någon animation. Till mitt försvar har jag suttit och konstruerat ritningar till våran arkadmaskin, både i 2D och 3D, från klockan 10.00 imorse till typ nu. Till råga på det så sov jag typ 4 timmar inatt. Så det är ingen egentligen fail, jag har fortfarande jobbat hela jävla dagen :C

Så ingen update idag, men imorgon blir det ultrapress på kontoret så då ska det nog bli både en eller två animationer att visa upp ska ni se! Ska dessutom ut och handla kläder med Slantove innan jag ska dit, så kommer vara extra peppad! Lökted och Slantove in da motha fuckin' hooouse!

Men nu bögjävlar blir det fan sova/final fantasy 6/project runway. Klockan är fucking 22.20, undra när jag gick och la mig så här tidigt senast. LOL HEJRÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar