söndag 25 april 2010

Project Awesome GGA edition - Day 10 + Planet Eater

Ok fuckers, här kommer äntligen en uppladdning av spelet från vår första speldesignskurs där vi verkligen fick göra ett riktigt spel. Det är en del flaws i spelet, så som att the tutorial och introt tar tusen år och inte går att klicka sig förbi, att bossen är ett sista minuten hopkok samt lite random buggar vi inte hade tid att fixa. Det var stressigt, nytt för oss och vi var bara 4 pers.
Måste dock säga att jag är jävligt nöjd med det jag bidrog till spelet rent grafiskt, vilket är en hel del. Så även om spelet är lite flawed här och där så är det ju snyggt i alla fall ;D
Jag tror att spelet ska gå att spela utan att ha Torque (programmet vi gjorde spelet i) installerat, men jag är inte hundra. Ni kan ju höra av er om det funkar eller inte.

Klicka här för att ladda ner skiten!

För att återgå till vardagen. Press på kontoret, vilket det blir återigen imorgon. Vi har nu officellt fått ett av dom riktiga kontoren, vilket känns för jävla gött. Ska försöka ta lite bilder på det imorgon om jag kommer ihåg.
Här är i alla fall dagens lass animationer. Blev även en del skisser on top of this, så jag känner mig lite extra produktiv idag till skillnad från senaste dagarna.




Nu ska jag plöja igenom sista avsnitten av Project Runway säsong 6. Heidi och Mikael Kors måste seriöst rökt braj som fan under hela den här säsongen förresten. Fattar inte alls hur dom tänkt typ hälften av gångerna det varit utslagning och dom kickat helt fel person. Menmen, hoppas på förbättring till säsong 7! Hare gött bögjävlar, hejrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar