tisdag 13 april 2010

Project Awesome day wahevöööh

Ok fuckers.

Mitt internet <3
Det har spårat ur totalt, där av the lack of updates. Det har inte varit lack of working hours direkt.
Jag och Vilya har jobbat på hårt som fan för att försöka pumpa ur oss quality animations at lightning speed. Vi ligger dock lite efter planeringen. Vi satsar på 2 kompletta animationer om dagen, just nu ligger på vi på run 1 komplett. Är mest mitt fel då jag sumpade typ hela lördagen, även om det blev en del timmar där också, och hela söndagen då jag hade den värsta bakfyllan i hela mitt liv. Den resulterade i 3 spyfontäner över hela golvet, sängliggning till 20.30 då jag endast gick upp för att beställa pizza, sen ligga i sängen till 04.00 och lira Final Fantasy 6.

Jag kommer inte slänga in nån update i det här inlägget dock, då vi ska ha redovisning av our progress so far på fredag, så jag slänger upp allt skit då istället. Var beredd på major fuckin update säger jag bara.

Sista dagen av 30 dagar Project Awesome tog slut igår förövrigt, och jag lyckades faktiskt med mitt mål. Även om dom sista dagarna här har varit lite tunna på stuider har jag jobbat arslet av mig istället, vilket jag nog kommer få fortsätta göra framöver.

Jag ändrar spelreglerna lite och döper om Project Awesome till Project Awesome: Gods of Steel edition. MINST en fullständigt animation, i collab med Vilya, ska laddas upp dagligen. I slutet av veckan ska det finnas totalt 12 animationer uppe, därav minst 1, gärna mer. Detta ska pågå till slutet av vårt GGAprojekt som är i början av Juni någongång.

Eftersom mitt internet inte är att lita på lovar jag inte dagliga updates, men jag satsar på det. Uppdaterar jag itne så vet ni vad som hänt.

Men ja, prepare u're selfs för fredag säger jag bara. Update in the making. Nu ska jag fortsätta fylla år och fortsätta jobba. Vi hörs slanjävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar