tisdag 5 april 2011

Fan vad jag mår gött nu alltså. Även fast jag inte borde. Har räknat lite på antalet animationer jag måste göra fram till GGC (http://www.gotlandgameconference.com) och landade på typ 160 stycken. Ungefär 3.5 om dagen ska jag göra. Det här är också bara the basic stuff, finns massa småanimationer som kanske inte är viktiga för spelets funktion, men som kommer vara skillnaden mellan "lol nice indiespel typ" och "fan harni gjort de här!? ser ju ut som värsta storproduktionen". Plus att jag måste modellera resten av alla karaktärer. Och rigga och skinna alla.
Så trots allt detta mår jag fan oförskämt jävla bra. Gick typ och garvade på vägen hem bara för jag tänkte på hur schysst allting är egentligen. Tror det är en kombo av att vi verkligen är i the zone med Overkill, är aspepp och det ser ut att bli så jävla bra, att jag hänger med TrashTalkgänget hela dagarna och garvar röven av mig och att man kan gå i bara tjocktröja klockan 20.00 utan att frysa röven av sig. Luktar gott gör det också.

För att inte göra inlägget helt menlöst postar jag den här fantastiska videon, som jag antar att ni alla redan sett (eftersom ni följer trashtalkbloggen såklart). Jag står för animationer och modellen, Vilya för texturen och Teddy för combosystemet och the commentary!

http://www.youtube.com/watch?v=joy0CSoEQNo&feature=player_embedded">

Utöver det var det inte så mycket. Tack för alla som visar intresse för Overkill och Trashtalk, det uppskattas somfan! Nu blire sova. Hej!

2 kommentarer: