tisdag 16 november 2010

Okej, senaste 2 dagarna har vi haft jävligt givande karaktärsdesignslektioner. VI har haft en gästlärare som heter Pernilla som hjälpt oss med att bygga dynamiska poser, anatomi etcetc. Tecknat nakenmodell har vi gjort också, både kvinnlig och manlig. Tycker alltid det är givande för mig men det gav extra mycket nu tack vare en jävligt bra lärare och bättre metoder. Så jag har ett halvt A3block med poser och skit, men det får ni klara er utan.

Utöver det har jag animerat och meckat med 3D studio. Jag rör mig faktiskt framåt, även om det hela är en enda enorm bergodalbana. Fastnar, mår dåligt, lackar ur. Kommer på en lösning, mår så jävla bra och pressar. Men som sagt, jag rör mig framåt i alla fall!

Klicka för att se min super attack animation. OHYEAH!

Har också blivit lite småskissande och konceptande.




Imorgon blir det supermöte och press med hela TrashTalk, var jävligt länge sen sist vi satt ner allihopa tillsammans faktiskt. Ska bli kul som fan! Men nu, project runway. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar