onsdag 16 juni 2010

Sommarlov? More like PREEEEESS!

Hey fags!

Länge sen jag uppdaterade nu. Post GGA, vad har hänt då? Städade skiten ur min lägenhet, åkte hem, slanat som fan med bröder och Noffan och ja, that's it. Blivit mycket Killing Floor.

Men, har faktiskt jobbat stora delar av tiden jag varit hemma också. Känns så jävla tomt nu efter att pressat ihop med gruppen i 10 veckors konstant och sen ska man helt plötsligt sluta. Fuck that, lika bra att fortsätta.
Det kommer förmodligen bli ett spel i 3D för oss nästa år, så jag har börjat pressa och lära mig skiten. Det är rätt krångligt och annorlunda, men jag lär mig och det är fan jävligt roligt.
Har än så länge bara sysslat med sjävla modelleringen, inget texturerande eller animerande än.



Gods of Steel 2 någon? ;D

Är så grymt peppade inför nästa två terminer, vårt nästa spel kommer vara dubblet så awesome som Gods of Steel. Vilket är grymt, jävla awesome!

Neeeej, nu blir det sova så man kan pressa 3D och Killing floor imorgon igen. Hare gööött bögkukar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar